2007-11-27

Nya kort

Satt ju på en hantverksmarknad i Lördags med mina julkort. Jag hade med lite andra kort åxå å jag sålde faktiskt ett bebiskort åxå :-D 

Satt och gjorde kort på plats och här är två kort jag gjorde där:

image382

image383

Det nedersta tyckte jag passade bra till grabbar som fyller år, dem är ju svårast att göra till tycker jag för allt ser ju så snuttigt ut ;-) men en svart blomma måste ju tom en 16årig hormonstin tonårsgrabb godkänna ;-) 


här kommer ett kort jag gjorde klart idag som jag började på igårkväll. Bokstäverna har ajg inspirerats av Pylle att göra men hennes LO som hon inspirerade mig med är inte klar än så ni kan inte kika på den ;-) iaf så är det American Crafts thickers - Shoe Box som jag har sandpapprat, chalkat och sen haft på 3D-lack på. 

image384



men det är svårt å se detaljerna på korten eftersom solen är så stark och låg här idag. Fick lägga korten i nedförsbacke annars var skuggorna ääääännu värre.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...