2007-11-30

Grattiskort och vinterland


På scrapträffen i onsdags kväll gjorde jag ju faktiskt ett grattiskort osm min pappa beställt, det är till hans kompis som fyller 50 som har jobbat som brevbärare hela livet tror jag och som är orienterare.

så det fick bli en bit av en orienteringskarta och en paperpiercing-postbil (säg det snabbt 10ggr), jag ritade bilen för hand och däcken stansade jag ut med CB:n (har olika storlekar på cirklar till den)

image385


Sen så är det så att vi här i södra hälsingland hade ett litet snökaos här igår...eller för oss var det inte så kaosartat jag åkte runt lite hit å dit MEN om det skulle varit exakt samma väder lite längre söderut hade det nog kallats kaos och så hade nog trafiken stått still ;-) men idag så var det sååå fint ute, snön ligger fortfarande kvar på träden och det var uppehåll och alldeles ljust så jag passade på att fota lite. Å så plockade jag fram matildas pulka så hon kan få åka lite i helgen.

image386

image387
    

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...