2007-11-25

Etapp 9

:-D japp nu har resultatet i etapp nio på utmaningsresan publicerats, och jag kom två :-D tjoohoo :-D tappade en placering på totaltoppen å ligger nu på en tredjeplats men det är ju ett bidrag kvar så allt kan hända.

Den nionde utmaningen var iaf att scrappa ett fritt bidrag helt utan regler och bestämmelser. Så det var ju bara å köra på, blev en varm LO från mig, lite dålig i färgerna här, den är lite varmare å itne lika skrikig på nå vis men jag är jättenöjd med den, rubriken har nog mååånga använt sig av men min inspiration kom från Asalis LO hon gjorde förra hösten då hon använde denna rubrik.

"Härliga höst"
image381


Nästan bara Rub-ons som dekorationer, lite garn i en klämma i högra hörnet men annars så är det rub-ons som jag fått i olika månadspaket från Jommas.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...