2007-11-18

Etapp 8

Så nu var vinnarna i etapp 8 publicerade, var inte med på topp tio, första veckan som jag inte var det men jag är då inte förvånad, vart en LO som itne var i min stil. Utmanade mig själv att använda CS i annan färg än vit/svart/mörkbrun. Temat på denna utmaning för utstansat och man skulle ha med utstansat som inte var rubrik.

Jag har använt mig av Revolution-dien som är en stor Tag, tror den heter Etikett och så har jag använt mig av två vanliga stansar, Whale of a Punch - Flower Power och lilla flower power-stansen, (finns i butiken)

Det här alltså Matildas allra första tofs, det är inte lätt å va tunnhårig ;-) dold journaling på tagen som sitter upptil.

"Tofs"
image365

Ugglor har smygit sig in även här ;-) i övrigt tycker jag den känns lite tom men jag ääälskar det brun/rosa mönstrade pappret, det var det jag valde först å sen valde jag kort :-D 


Jaja, jag håller mig kvar på andraplatsen totalt än så länge iaf fast jag tappade nog mycket mot konkurrenterna denna vecka för dem som är runt mig hade alla kommit på topp 10. Nästa veckas LO är jag verkligen nöjd med så om jagh ar tur kan jag plocka lite på dem då ;-) ;-P

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...