2007-11-11

Etapp 7

Så, nu är etapp 7 avklarad på utmaningsresan. Å jag knep 4:de platsen :-D håller mig kvar på andraplatsen i totalen med 3 etapper kvar. Den 8:de etappen harj ag ju skickat in till redan, den får ni se om ca 1 vecka. Så det är 2 kvar att göra, får se imorrn vad nästa utmaning blir, spännande!!

Denna vecka skulle man göra sin egen rubrik så jag skissade av de små mini bubbletters och förstorade dessa på frihand. Det är en LO om när Matilda ÄNTLIGEN började gå. På fotot är det första gången hon går utomhus och 6 dagar sen vi räknade det som att hon gick på riktigt. Då var hon 1 år och 4 månader.

image352

Papper från Basic grey-blush, jag älskar blushpappren, min absoluta favoritserie från basic grey. Den må snart vara ett år gammal men den är lika underbar idag ;-) har störe delen avden serien i shopen om ni är intresserad ;-) ;-P hihi


Fortsätter även med dessa fåglar och ugglor, älskar dem!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...