2007-10-28

Vad säger man?

Jag fattar inte?? vad är jag inne i för period i mitt skapande egentligen? det flyter på som sjuton, jag skapar å blir nöjd med det jag gör på löpande band. Jag känner verkligen att jag hittat rätt nu, jag älskar detta och mår sååå bra av att hålla på med det. Jag som alltid fick höra att jag inte var den konstnärliga i familjen att Tina (min syster) var den kreativa å konstnärliga å jag var med logisk och matematisk. JA där fick ni en knäpp på näsan jag kan åxå!

Varför svabblar jag så mycket det jag ville ha sagt var ju WOOOHOOOOOOO!!! JAG VANN!!!!!! femte utmanignen på utmaningsresan :-D här är min LO "Paparazzi" denna utmaning var att lifta en LO och såhär blev alltså min tolkning med foton på Pylle :-D

image331

å om ni vill ha lite godsaker så missa inte mitt förra inlägg ;-)


kramar ocg godnatt nu ska här mysas med älsklingen

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...