2007-10-16

tusen stjärnor som glimmar, glitter så långt jag ser....

japp, jag säger som många andra, julefriden infinner sig när man sätter sig för att göra julkort, man nynnar på "mer jul" jag bestämde mig för att göra lite julkort och skicka med i lådan till pappas jobb å då alldeles som en skänk från ovan, eller från Bitte71 iaf... så kom det lite vintriga stämpelmotiv i min brevlåda :-D

Sen gick jag in till Muhren, valde ett kort och så gjorde jag fyra kort med samma upplägg som muhren TACK!! för all inspiration du alltid ger mig när jag ska göra kort!


Här är då resultatet fyra "likadana" kort ;-) eller blev dem verkligen så lika....


image275

image276

image277

image278


Snöflingorna är i filt, jag fick dem i present från ScrapAddicted när jag gjorde en skylt åt dem. Sen har jag på många av dem öst på glitterlim .-D blev sååå snyggt i verkligheten, vet inte hur det ser ut här :-) Har jag sagt att jag har svårt å få plats med allt jag vill ha med när jag gör kort :-D 


Fler julkort och andra kort laddas upp lite senare, nu ska jag hämta matilda. Kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...