2007-10-19

Savannah

Jag har ju gjort ett kort till min kompis lilla tjej åxå, de fick kortet i måndags så nu kan jag ju visa upp det åxå :-D Världens underbaraste lilla bäbis :-D hon hade masa hår, det är ju inte jag van vid med tanke på matildas fjun :-P

Kortet är åxå gjort efter Muhrens kort som jag hade inspireras av till julkorten. Älskar Muhrens stil och just det kortet som hon gjorde till Asamia var sååå fint med tagsen. 

image290

Som ni ser står det Savanna utan H på kortet, jag stämplade dit ett H efter jag fotat kortet för i mms:et jag fick från dem på BB så skrev de savanna utan h men sen när de kom hem så skrev Maria Savannah med H :-D så kan de vara.

Stämpeln är en hängel som Pylle köpte på gävlemässan i våras, den är så söt :-D 


å för er som undrar hur det går för oss med matidla så kan jag berätta att i natt så sov hon itne heller så bra, lite bättre men itne alls bra, imorse åkte vi till Hälsocentralen och först träffade vi en sköterska som konstaterade att prickarna var loppbett!!! från katten, sååå jäkla äckligt! varför har man katt egentligen? sista halvåret har våran ställt till med så mycket, loppor, maskar, spyor, å inte minst den äckliga RÅTTAN som han släpade fram på golvet så matidla fick tag på den å gav till mig om ni minns det. JO man har katt för att dem är så härliga när de ligger å sover! precis som bebisar :-D hahaha

Ja iaf, så fick vi träffa läkare åxå pga hennes mun, det är ju den hon har ont i å inte kan sova å äta för. Han onstaterade halsfluss OCH loppbett på tungan :-( plus två nya kindtänder, inte konstigt att munen gör ont :-( 

Sen åkte vi på apoteket, kattens loppmedel var dyrast, ca 200kr! och matildas pencilin 187kr å så köpte jag flytande alvedon för 50kr så det var halva barnbidraget på engång. Tur att man är rik ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...