2007-10-11

Massa kort

Jag och Matilda var och hälsade på min pappa på jobbet igår å då blev jag överfallen av en hord med galna damer som hade sett mitt scrapalbum som jag gjort till pappa. Det var ju jättekul med lite uppskattning å de ville ha grattiskort allihopa så jag fick värsta beställningen. 

Så igårkväll satte jag mig å försökte ta fram snabbscrapparen i mig även när det gäller att göra kort (Layouterna går mycket snababre enligt mig) så igår gjordes två kort och idag två till. ska fortsätta hela helgen tills jag har en rejäl bunt med kort så ska jag åka dit med dem så kan dem få stå där med en liten plånbok bredvid :-D pappa kunde hålla koll lovade han så han kan säga till om det är många som sålts så jag vet att jag borde göra fler å hämta pengarna :-D 

här är iaf de fyra nya hitills:

image267

image268

image269

image270


måste erkänna att INGET av stämpelmotiven äger jag utan alla är RAKar eller som jag bytt till mig. Jag plockade fram alla motiv som var färdigmålade redan igår just för att de skulle gå fort, därför så blev det väldigt olika kort :-D 

Det nedersta är ju utan stämpelmotiv, blommorna är utklippta från ett jättegammalt scrappapper. Syns det att jag älskar band föresten :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...