2007-10-06

Liftat Lilo

Japp jag vågade mig på att lifta lilo, vi har ju ganska olika stil hon och jag men det blev ju en LO som ser mest ut som Fnyz och inte så liloig ;-) jag inspirerades av att använda en liggande förstoring, riva papprena, blommorna  och placering av papprena å så lite sådär i allmänhet, men Lilo hade ju rubriken PÅ fotot till höger men det här fotot ville jag inte dölja nån del av så jag flyttade rubriken ner å åt vänster.

image258


Lifttävlingen finns inne på stellas och det hade kommit in 6 fina bidrag. Bitte71 hade gjort en LO till denna liften som var helt underbar!! så den tror jag vinner :-p


nä nu ska jag åka å träffa asali på stan så drar vi till huddik för helgens kurser. Kinaresturang ikväll, smaskens :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...