2007-10-25

Julkort

gjorde tre julkort igårkväll. Man ska ju ha lite till eget bruk å så åxå så det är ju bra å göra en hög :-D Julkortet med pojken med paket blev jag osäker på om det är ett ängelföretag han kommer ifrån så deska jag kolla men julkortet med paket på är det ju bara paper piercing på så detfår åka med till försäljning. Idén till dessa paket kommer från förra årets julnummer av scrapbooking-mm. Pysselgumman (theresa) hade gjort ett liknande julkort där hon gjort sånna här paket. Å jag som råder brist på julstämplar tackar å tar emot alla tips på julkort utan stämplar :-D

Först ut: Pojke med paket, pylles stämpel som brukar användas till grattiskort men passar ju lika bra till jul.

image317



Sen kommer katt med tomteluva, huuur söt är inte denna stämpel men detär ju itne ett ängelföretag om jag förstått det hela rätt så det är ju synd. Stämpeln är Bitte71s :-D tack gumman. God Jul är utstansat med QK-uptown girl, tack Pylle :-D man kan tro att jag inte äger någonting själv men mitt scraprum vittnar om motssatsen ;-)

image318


å sist men inte minst kommer paketen. Ska nog göra fler liknande julkortåxå. alla vill ju itne ha stämpelmotiv på sina julkort.

image319



Som ni ser så harjag samma bakgrundspapper på alla tre, jag har kvar lite dasher å fruitcake från förra året så dde passar ju bra nu.



kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...