2007-10-01

Helt chockad, men superglad

ojojoj fick ett underbart roligt mess på MSN av Pylle igår, hon meddelade att jag kommit två i scraputmaningens utmaningsresa, första etappen :-D det var ju över 90 bidrag med så jag blev så himla glad och FÖRVÅNAD jag tyckte själv att det var supersvårt att rösta för guuud vad med fina bidrag det var.

Är så jädrans glad just nu så jag blev alldeles inspirerad så jag sitter å väntarp å nästa etapp :-D 

här är min LO men ajg har fått hört att endel kände igen matidla på korten och min stil att scrappa så de visste att det var mit, fast jag tycker LO:n inte riktigt är min stil, lite ljusare i färgerna liksom :-D

jaja här är den iaf :-D

"Jag älskar varje liten del av dig"
image246


Har velat göra en LO med denna rubrik/tema i över ett år då jag såg Mammsys LO med denna rubrik. Sen gjorde även annika en super LO om detta men som sagt det tog ett tag innan jag fotade dessa kort :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...