2007-10-17

Föräldraråd

Japp, som ni vet så var jag på mitt allra första föräldramöte i torsdags. Då behövdes två representanter till föräldrarådet å eftersom många in kunde eller ville så ställde jag upp, det är två möten på ett år å man sitterbara ett år om man itne vill nå mer så det var ju inget övermäktigt ansvar iaf ;-)

Sen hörde jag fröknarna prata om att de skulle sätta upp en låda för föräldrarna att lägga frågor och funderingar i som de vill att föräldrarådsrepresentanterna ska ta upp på mötet så då tog jag saken i egna händer :-D 

image279

image280

image281

jag slängde ihop den på en timme på kvällen innan jag skulle sova så den är inte så jätteavancerad men helt okej å fröknarna blev glada. Pappren är från basic grey-mellow.


Mera scrapping kommer uppladdas underdagen men ajg sprider ut de lite så det inte blir ett jätteinlägg med 20 bilder i :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...