2007-10-22

Farmors flicka

japp, så var etapp 4 av utmaningsresan avklarad och jag knep andraplatsen :-D woohoo :-D så jag håller kvar min tredjeplats i totalen fortfarande :-D peeerfekt! 

här är mitt bidrag till etapp fyra som gick ut på att tillverka egna dekorationer av något annorlunda material. LO:n heter farmors flicka och jag har tagit laminerad plast som jag klipptut hjärtan i som jag målat akrylfärg runt kanterna på och sedan sytt fast på LO:n

image307

Älskar dessa foton på matidla och hennes farmor, jag knäppte dem i smyg från fönstret så man ser hur kärleken dem emellan bara strålar. 

LO:n till etapp fem är inskickad å den röstningen är påbörjad :-D spännande för den LO:n blev jag åxå supernöjd med, det verkar vara min vecka de här va ;-) dessutom så var jag upp på pappas jobb på förmiddagen å hade med mig massa kort som jag gjort å på engång fick jag sälja 6st plus att en kvinna där ville ha med mig på en julmarknad för handgjorda saker i november, hon ville sälja mina kort plus att jag skulle sitta där å göra kort på plats om jag ville :-D 


Måste ta å tillverka julkort på löpandeband nu :-O har ju bara en julstämpel åxå å den är itne nån som man får sälja kort med :-/ måste köpa ltie stämplar från ängel-färetag eller vad de heter...ojojoj vad bråttom de blev. 


kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...