2007-10-15

Etapp tre

Sådär nu var resultatet  från tredje etappen på utmaningsresan utlagd i bloggen så här får ni se in layout som jag gjorde till den. Utmaningen var att använda metall på sin sida så jag slängde ihop alla mina metallsaker i en hög för inspiration, sen tog jag fram pappershögen å valde ut alla papper som passade med metalldekorationerna å då föll jag för detta mönstrade papper som jag använt å då står det en mening högst upp på det som lyder:

"Don't let that sweet face fool you" å därifrån kom inspirationen till å ta ett kort på matilda där hon ser så söt ut som bara hon kan ;-) Sen så bara flöt det på för vad är väl mer metall än hårdrock??

image273

den är lite skarpare i färgerna här på fotot än i verkligheten men så är det ju när man fotar layouter man blir aldrig hundra nöjd med resultatet. 

Det jag använt i metall är: fotoankare, labelholder, häftklamrar, loopy brad, krokodilklämma, brads och såklart temat för LO:n ;-)

ja just de ska kanske säga hur det gick åxå ;-) jag kom sjua å håller kvar tredjeplatsen i totalen :-D LO:n jag gjort till fjärde etappen som det ska röstas om nu snart är jag nöjd med å det känns ju alltid bra. nu väntar jag bara på nästa utmaning så jag kan komma på nå bra. 

Över till nått mindre roligt, idagpå eftermiddagen var en grävmaskin här för å gräva ut där förrådet ska stå, (vi håler på å bygger ut sambons firma) När han grävde upptäckte han att under byggnationen i helgen har vårat avlopp krossats å täppts till så nu ska vi på 3 dygn byta ut hela brunnen mot en ny och byta ut och flytta hela avloppet!! under tiden så har vi alltså inget avlopp alls!! så jag får åka till svärföräldrarna å duscha å bajsa :-( å JAA jag får skriva bajsa för det är ett gulligt ord tycker jag ;-)

imorrn kommer det läggas upp lite nya kort jag gjort till försäljning på pappas jobb :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...