2007-09-26

ScrapAddicted

Som några av er kanske sett så har jag fått äran att göra en skylt åt ScrapAddicted som dem ska ha på mäsan i helgen. Jag snabbscrapapde den i måndags å la den på lådan direkt och nu fick jag klartecken från Jane att visa upp den här för er bloggare :-D

så OM ni ska på mässan i helgen å vill se nått som Fnyz scrappat LIVE så kolla då in denna skylt:

image234

        


Var så kul att få scrappa åt någon annan och helt utan foton var åxå ett tag sen. Man är ju inte nå bunden av färger. Men jag kan looova att jag hade enorm prestationsångest, ni vet väl vilka som är medlemmar iJanes designteam? Malena, webmoster m.fl m.fl stora namn så deras alster är ju vad Jane är van vid att få in men jag blev iaf själv väldigt nöjd med resultatet!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...