2007-09-30

Mässa i Gävle

igår var jag och Elin/Pylle ner till Gävle på scapmässa, proppade plånboken full å satte oss i bilen. 

Pylle körde å jag höll låda ;-) vi åke liiite fel som vanligt 8-) men efer en stund så kom vi fram, yrade runt som två höns en stund men sen shoppade vi massa saker, vi började med å shoppa 30års present åt en kompis som vi skullepå fest hos igårkväll, vi hade fått pengar från ett gäng till så vi fick shoppa mååååånga papper hos scraphönan och en magnetstämpel hos lilla handarbetsboden m.m. m.m.

sen shoppade vi till oss själva och även vi investerad i varin uppsättning magnetstämplar (det var bra mässpris på dem) å så shoppade jag lite papper (inte sååå mycket faktiskt) uggle-rubons, två alfabeten, lite olika "anteckningslappar", svarta brads, m.m.

men när jag kom hem så lång ändå 800kr kvar i plånboken!! har aldrig hänt att jag haft pengar kvar nån gång efter en mässa, men ajg tror att det beror på 1. jag har myyyycket scrapsaker nu så det är inte lika mycket som jag behöver, 2. det var en liten mässa 3. hemligheten ;-)

iaf så åkte vi på 30års fest på kvällen hos Maria, det var verkligen underbart kul, med sååå god mat å jättetrevligt folk, kände de flesta med dem jagi nte kände var åxå superbra så vi hade en underbar kväll som tyvärr fick sluta tidigt för pylle pga att henens röst försvann men det var bra att hon orkade vara med öht tycker jag efter halsont och feber :-(

glömde tydligen fota kortet jag gjorde åt maria men jag var supernöjd med det iaf :-)

kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...