2007-09-14

Hemma"!

ååå äntligen hemma igen ;-) nädå vi har haft det underbart i italien men det är ju alltid skönt å komma hem och denna gången speciellt eftersom man saknade matilda så det gjorde ont i mammahjärtat. Vi kom hem igår kväll så vi han träffa matilda lite då men sen när hon lagt sig så satt jag en kort stund på intenret, duschade men sen så var vi snabb i säng å sov som stockar.

ett längre inlägg om italien kommer inom kort, då med bider. 

nu ska jag strax iväg å hämta matidla på förskolan. Tänkte bara visa LO:n som var med som en lifttävling påhobbyhusets CC förra helgen: Så kul å få se allas tolkningat av min LO :-D å GRATTIS pylle som vann :-D

image194



Undert tiden vi var borta så gick jag å vann skissen på stellas och kom två i liften å trea i DT-tävlingen :-D med dessa LO:s:

Den jag vann skissen med: 

image195


den jag kom tvåa i liften med:

image196


och den som jag hade gjort till gästDT tävlingen:

image197


Men ännumera grattis mstej ag ju säga till pylle som i tävlingarna på stellas kom 3 i skissen, 3 i liften och TVÅA i gäst-dt. !!! Grattis gumman!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...