2007-09-27

BoM-LO till DT

å va med bokstavsförkortningar de blev i titeln :-D de som itne är scrappare å läser här tror väl att vi har ett eget kodat språk ;-)

iaf så har jag gjort en BoM-lo allatså en layout till "boken om mig" gjorde den som ett designteamsalster åtwww.hobbyhuset.se. jag har använt mig av papper från chatterbox och cloud9, blommor från prima, brads från making memories och SEI. 

LO:n handlar om hur jag lbev medlem i designteamet på hobbyhuset, överst på sidan finns en tag med dold journaling där jag skrivit om att jag sökte DT-platsen och sen när mailet kom :-D 

image244


Det var riktigt kul att plocka fram foamstampsen igen :-D för ett år sen var ju var och varannan rubrik gjord med dessa men nu är det högst 1 LO varannan månad :-D det är väl inte på mode längre antar jag :-d men det braiga med dem är ju att A aldrig tar slut och att man kan stämpla med massa olika färger. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...