2007-08-01

Vår-sommartävling #4

så, äntligen är jag klar med mitt bidrag till scrappiz vår-sommartävling #4, jag har scrappat själva albumet till min BoM eftersom temat var "Jag". Man skulle även ha med lite andra fastsättningsmetoder utöver limprodukter. Så jag har fäst med dessa:

*Brads (Scallop på baksidan och pappersremsa fram)
*Öljetter (Bookplate och band på framsidan)
*Häftklamrar (Band både fram och bak)
*sytt med symaskin (Rubriken bak occh papper fram och bak)
*sytt korsstygn med floss ("Note to self"-lapp fram)
*Bookplate (håller fast biljett fram)
*Gem (Håller fast biljetten i bookplaten)
*Knutit garn (fäst gemet i bookplaten)
*Stickersalfabete som håller fast banden bak
*Självhäftande tygpapper från "Love, Elsie!" som hållerfast hela skapelsen på själva albumet
*Rub-ons


framsidan:

image150


Baksidan:

image151


detaljbild på bookplate, gem, korsstygn, rub-ons, garn och söm

image152


detaljbild på fastsydda stickers och häftat band:

image153



tack för titten och glöm inte att rösta på scrappiz sen ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...