2007-08-27

Gäst-dt

Nu så var mitt bidrag till stellas gäst-dt tävling upplagd i deras galleri så här kommer den. 

En LO som heter "Jag sitter hellre här och luktar på blommorna" och då förstår ni nog alla vilket foto det är :-D Det är matilda på midsommarafton och det är Pylle som har fotograferat henne.

Jag har använt mig av papper ur basic greys nya serie "Mellow" och det bruna med blommor på är ett fancy pantspapper tror jag. Blommor från YouDo, prima och den orangea fick jag i en RAK i våras. Swirlsen är clearstamps från autumn leaves, rubriken är leterstickers från basic grey-infuse och thickers från amercian crafts-gift box. Banden är från resonable ribbons klubbpaket förutom det orangea som är en tape från en swapp.

image171


vet att "och" tecknet syns dåligt men det gjorde det vart jag än satte det eller så såg det bara dittryckt ut, helt utan känsla så det fiock bli där i hörnet på fotot iaf.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...