2007-08-13

en ny iaf :-D

okej här kommer EN ny LO iaf. Det är den enda av mina nya som jag han fota innan det blev grått å regningt ute igen och som itne är till nån tävling eller tidningen eller så.

LO.n är inte nån speciell, jag inspirerades ltie av en LO som var med i senaste tidningen men precis nu minns jag inte vem det var som hade gjort den. Min LO heter iaf  "En sjöman älskar havets våg" och jag är ganska stolt över mina pappersdoodlade vågor :-D

image155

mönstrat från My minds eye, bookplate från making memories, biljett från jenny bowlin, alfa= metro, american crafts gift box, making memories jigsaw. fibers från basic grey-blush, 

vågorna och "S"et är glittriga med stickles men det syns ju ltie dåligt när man fotar.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...