2007-07-04

Kort

hejhej

har inga nya LO:s att visa tyvärr, men ikväll ska jag på scrapträff hos Pylle så då kanske de blir nått att visa :-D men för att ni inte ska tröttna på min stackars blogg så har jag fotat ett par kort jag gjort.

det första är ett kort som min pappa och hans fru beställt till hennes son som fyller 30. Dem ville ha ett kort som gick i grönt:

image129

jag har gjort s.k. paper piercing med stämpeln, stämplat den på det gröna pappret å skurit ut själva "kroppen" å sen limmat fast den kroppen uppepå ett annat stämplat motiv som jag målat med distresser. Sen har jag limmat fast sånna rullande ögon som jag köpte på panduro.


nästa kort är ett kort som jag och min sambo ska ge bort i helgen när vi ska på 40års fest i gävle, Fredriks kusins sambo fyller år å vi ska dit på poolparty med catering m.m. ;-) ska bli helt underbart skönt.

image130

blev inte helnöjd med detta kort men det är ju så svårt till karlar för då känns magnolia å hänglarna så himla puttinuttiga, speciellt till denna karlakarl ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...