2007-07-12

:-(

huu, jag har för ett tag sen skickat in en LO till tidningen för å se om de kanske ville ha den, men jag har fortfarande inte hört nått så nu tänkte jag lägga upp den, MEN nu har jag letat efter den i albumen å den är BORTA!!

alltså jag har ju fotot av den här på datorn men ajg hittar inte originalet :-( jag har gått i genom alla album ifall den hamnat fel och jag har vänt upp och ned på bokhyllan, scrapbordet och alla lådor. Dessutom är jag ju supernöjd med den å den handlar om när matilda började äta själv så den var ju inte bara en lo pga fint foto heller...

jaja så här ser den ut:

image136

om ni hittar den så säg till :-D 

var ju egentligen tur att tidningen inte ville ha den för tänk om de ville ha den, då hade jag ju blivit ännu tokigare över att inte hitta den!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...