2007-06-18

Scrappiz vår/sommar tävling #3

här kommer  mitt bidrag till scrapiz vår/sommartävling del 3, i denna deltävling var temat stämpling plus att man skulle ha med ett egenhändigt stämplat eller inkat papper. 

som scrappar och endast nybörjare på stämpling och kortmakeri så är ju denna deltävling min svagaste förmodligen om dem inte har freeestyle som tema nästa månad...eller tema at de ska vara så lite som möjligt å så enkelt som möjligt för de kan lika gärna heta så ofnyzigt som möjligt....

jaja skitsamma åter till DENNA månads tävling och tema, mitt stämpelprojekt, det blev återigen ett alterprojekt, en plåtväska till alla foton som ska scrappas :-D

image114


Framsidan
image115


såhär ser det ut innuti med mellanväggar och foton.
image117


baksidan där jag har "maskat" ihop två stämplade motiv för första gången :-D
image118


Här är alla mellanväggar jag gjort, kan ju tillkomma flera eftersom. På den i nedre vänstra hörnet har jag stämplat mitt eget bakgrundspapper. 
image119

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...