2007-05-26

scrappiz vårsommartävling

här kommer mitt bidrag till scrappiz vår- och sommartävling #2. det är ett väskalbum från Maya Road som jag gjort till min mamma i morsdagspresent. Min mamma bor som många av er vet väldigt långt bort och hon känner att hon missar stora delar av matildas första år. Ville med detta album få henne att känna sig lite mer delaktig så jag tog massa kort på henne med matilda och alla hennes 5 barn med matilda och scrappade dessa. Jag jorde alla foton i svag sepiafärg och förminskade dem. 

Jag har använt Papper från crate och ett rosa papper från daisy D. i övrigt harj ag använt blommor från You Do, och blommor i olika färger och storlekar från prima, brads från making memories, stämpel från 7gypsies, bokstäver från alfabetet moxie till QK, journaling spot från Heidi swap m.m. m.m. m.m. m.m.


image94

image95

image96

image97

image98

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...