2007-05-20

Scrapmässa i gävle

wiiihooo igår var det äntligen dags för den nya scrapmässan i Gävle. Jag och Elin startade från voxsätter i våran gamla passat och vi möttes upp i kilafors av Maria, vi hoppade in i hennes bil och lämnade passaten åt sit öde i kilafors ;-)

efter lite yrande, en blinkande moppe, en blinkande hastighetsskylt, tre rondeller som egentligen var två och en massa skratt så hittade vi helt plötsligt likalen mitt framför näsan. vi vandrade in å blev som yra höns en stun först innan vi lugnade ner oss. Sen shoppade vi järnet under hela dagen å åt en svingod pizza på Pizzeria Amigo i Bohus, Gävle (smyg reklam). jag handlade verkligen maaaaaaassa, å Elin köpte sig en QK-tång, å imorrn komemr min rooooosa qk-tång :-D 

här är en bild på mina mässinköp:
image91

jag köpte bl.a. revolutiondies (minialbum och tag), cuttlebugdie (pilar), hänglarstämplar (två av de allra nyaste och en till) massa mönstrat, fyra enfärgade, Making memories jogsawbokstäver, blå och gul floss, blommor, fotofix, clearstamps, plåtväska, skumbokstäver 3D-lack, plastfickor, akrylblock, randigt och prickigt scallop, journalingstämpel. m.m. m.m.


mina tre hänglar (de första hänglarna i min ägo :-D )

image92


tack Pylle, trastegirl, Pyret78(asali), Asamia, Cattis, Hängelmamma marie, chruss, m.fl .fl för en uuunderbar dag :-D ni kan räkna med mig om ni fortsätter med denna mässa ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...