2007-05-17

är detta en block?

om ni undrar varför denna blogg inte uppdaterats på snart en vecka så är det så att jag itne har scrappat på en hel vecka :-( först var jag helt utan foton kändes det som och så har jag ganska dåligt med inspirerande mönstrade papper. men nu har foton blivit framkallade, tt väskalbum anlänt och massa olika kula saker har dimpit ner i min brevlåda från olika tävlingar som jag vunnit.

så vad är felet? är detta en block? ja jag tror det men jag tror att den kommer släppa på lördag när jag ska på mässan för oftast när jag sätter mig för att försöka scrapap nu så känner jag att jag vill ha nya papper å då kommer jagpå att det ska jag handlöa på mässan så jag väntar med alla foton tills dess.

iaf så har jag fått hem alla andra grejer som jag behöver för att scrappa för tänk så trist de skulle vara om man kommer hemfrån mässan med sååå mycket grejer å inspiration å så har man inga foton :-O hu vilken tanke


jag har iaf gjort kort, två som är hemliga än så länge å ett som jag gjorde till denna veckas utmaning på scrappiz, att scrappa i rosa, gult och grönt.:

image89

kortet är gjort med en massa RAK-grejer, stämpelmotiv från Kikkan, blommor från Jen 82, blombrad från Pylle och papper från Tjej83. Så TACK alla träsktroll för massa fina saker i RAKar :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...