2007-05-07

3:a :-D

Wiihoo jag kom 3:a i vårtävlingen på SWEbloggen :-D så de skulle ksicka ut nått litet pris till mig :-D spännande. Tävlingen var upplagd på följande sätt:

"Följande kriterier ska vara uppfyllda:Teknik: Lager på lager (dvs papper omlott/lager på lager)
Dekorationer: 6 st valfria hemmagjorda + valfritt antal strasstenar/bling
Tema: valfritt
Storlek: 12x12 tum
Deadline: måndagen den 30/4 kl 21,00 (sena bidrag tas ej med i omröstningen)
Övrigt: skriv i ditt mail hur du använt teknik och dekorationer, så det blir lättare för oss att se hur du tänkt"

man fick alltå inte ha med varken fler elelr färre dekos än 6st hemma gjorda å strasstenar. å Det var ju det svåraste att inte ha på nå mer :-D

såhär blev min tolkning där jag använde mig mest av tekniken "lagerpå lager" när jag placerade fotona men hela LO:n är ju lager på lager förståss :-)

image84

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...