2007-04-13

Tävlingsbidrag

har scrappat en hel massa sista veckan å det känns verkligen som om jag kommit ur blocken nu som hängt övermig till och från i flera veckor :-( det har liksom itne varit KUL å scrapap men NU är det de :-D 

jag har scrapapt ett bidrag till aprilskissen hos minneskatten, det är en Jul LO som ska vara i matildas första året album och jag har använt ett "basic grey-fruitcake"papper och ett "cosmo cricket-wonderland"papper. i övrigt har jag använt "bazzil scalloped-black", "chip chatter -tall", "Making memories jigsawletters-cheeky" , "minibubbletters", akrylfärg och pennor.

image55


den andra är till scrapaddicteds tävling att bli gästdesigner i maj, den är i 8*8 till min BoM och det är ett foto på min tatuering som jag har på skuldran

jag har använt "Basic grey Blush - devotion", akrylfärg, "Cactus pink" bokstäver, m.m. m.m.

image56



har scrapapt några till i lettersize åxå som kommer upp om nån dag :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...