2007-04-19

Scrapbookingmästare 2007

Har inte hört nått från dem så jag vet nu att jag inte är bland de 25 finalisterna men med tanke på att dem LOna som jag skickade in till den känns huuur gamla som hellst nu pch att jag har utvecklats mängder sen dess så är jag inte förvånad.

tänkte iaf publicera nån LO i taget från tävlingen så här komemr de första två, "fokus på text" och "årstid":

image66


image67



jag gör så här för att så länge som möjligt hålla på de LO:s som jag är mest nöjd med ;-) på det viset så kan ju tidningen om de vill höra av sig å vilja publicera nån av dem...... så dem här två är alltså dem jag är minst nöjd med, årstids LO:n känns totalt kass!!! skulle kännts bättre att ha skickat in den som heter vinter som jag vann på scrapbutiken med osm ligger i ett inlägg här nedanför.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...