2007-04-18

JAG VANN!!!

woohooo.... var med i en tävling på scrapbutiken.se för ca 1 månad sen om att bli deras gästdesigner nu i april men precis när tävlingen gick ut så meddelades att dem skulle lägga ner butiken :-( så tråkigt med tanke på att det är en så himla bra butik, den butik där jag köpte mitt startpaket för exakt ett år sen :-(

Så vi som hade skickat in till tävlingen hörde inget mer men började väl fråga lite försiktigt om det var okej å lada upp sitt bidrag på andra ställen eftersom det inte verkade osm de blev nån vinnare å så idag så hade dem tillkännagivit vinnaren!!! man kan ju itne vara gästdesigner men nått pris blir det ju säkert :-D 

å här kommer den vinnande LO:n, MIN vinnande LO :-D 

image64

det var en skiss man skulle utgå ifrån å på de var det sånna snirklari  hörnen så då testade jagå köra med embroading osm de så fint heter, alltså att sy dit doodling typ :-D dsen harj ag provat mina clearstamps det är dem som är { } dem tecknen. rubriken är Making memories jigsawalphabet "Cheeky".

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...