2007-04-02

DT-alster April

Nu hade Cia uppdaterat hobbyhusets blogg så här kommer mina två LO:s som jag har gjort åt dem nu för april månad. 

Den första heter "Beauty" 
jag har skurit ut blommorna från ett cactuspink papper som heter: "Candi - Lollipop" jag har även använt mig av rub-ons från My Minds Eye och den sorten jag använt heter: "Bohemia Rubons Beauty". I övrigt så har jag använt akrylfärg, och en svart tunn penna.

allt material finns hos www.hobbyhuset.se 

image46



Den andra heter "täckväst". jag är inne i en period av Runda former på LO:s :-D

blomman är en "Heidi swapp large florals" i ljusrosa, "Väst" är skrivet med chipboardbokstäverna "chip chatter-Tall" och bradsen är från "making memories-pastell"

allt material finns hos www.hobbyhuset.se 

image47

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...