2007-04-12

100års albumet

För ett par månader sen höll jag på med ett album som jag kallade 100årsalbumet eftersom det var till min pappa och hans fru som båda fyllde 50år. Dem fick det när pappa fyllde år i februari och nu den 1 maj är det hans frus tur så då tänkte jag göra fler LO:s att fylla på albumet med eftersom jagbara han med å göra 20 LO:s till det tidigare så är det itne med några LO:s på hennes sida av familjen nästan :-D 

så i lördags var vi till pappa på påskmiddag och då var hennes barn med respektive där åxå så jag sprang runt å smög med kameran som värsta papparazzin :-D så idag kom kortena å ikväll har vi scrapträff så de passar ju utmärkt!!

En LO har jag iaf hunnit göra till deras album med ett foto som jag hade sen tidigare. Albumet är i lettersize (11''*8,5'')  LO:n hetetr "vem är husets herre egentligen?" :-D 

image54

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...