2006-12-13

Älskar att vara DT:

så nu har jag avklarat första månaden som DT :-D det har gått jättebra och jag är supernöjd med både uppdraget, min DT-mamma och med mig själv inte minst :-)
Det blev 4 DT-alster av decembers månadspaket och två av dem har ni här:
Den första heter "Vackrast" och är så klart om min dotter matilda. Papprena är "Chatterbox - love shack" och CS vit och rosa.
Dekorationer: Eylettshapes flowers, prima blad, crystalbrads, primablommor, loopybrads, hydrangea, och vit floss (från eget lager)


Nummer två heter "3 små vänner" och det är matilda, ester och ellen. Jag har skrivit rubriken för hand :-O något som jag aldrig trodde jag skulle göra men min handstil har verklgien förbättrats sen ajg började scrappa!!!

Papper: BG- fruitcake, CS vit, blå och röd.
Dekorationer: Hydrangea, crystalbrad, MM:s brads i pastellfärger, primablad

Allt material finns i shopen hos hobbyhuset.se


Snart kommer mitt andra DT-paket komma och jag längtar som en tok på att få sätta tänderna i nya utmaningar! har slut på CS i decemberpaketet så jag kan inte göra fler med det jag har.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...