2006-09-22

Cybercrop!

Så rä det dags igen för en cybercrop på Scrappiz.se förra gången var de så himla kul fasten jag inte förstod vad det var förens halva croppen var avslutad :-D å i helgen är sambon borta så jag å amtilda är själv hemma så då får jag scrappa massor utan att gubben ska släpa med mig ut på massa strunt ;-)

hoppas de blir någon rolig skiss på enkelskiss utmaningen å även på dubbeln å att de blir nån rolig färgutmaning åxå.

har iaf de senaste dagarna fått färdigt ett bidrag till scrappiz-skissutmaning v.38 å en dubbel till träskets skissutmaning som ska vara inne senast på söndag. håller på med 2 till enkel-los som jag fastnade med eftersom jaginte hittar min skalpell :-( den är som bortblåst, förstår inte vart den kan vara.

måstge fortsätta leta men jag förstår inte vart den kan vara, har vänt upp och ned på hela scraphörnan känns de som å kollat med de andra tjejerna i scrapträffsgruppen å e har inte sett den.


bidraget till scrappiz:

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...